fabrar

Established Members
  • Content count

    2,033
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

634 Excellent

About fabrar

  • Rank
    Superstar

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Add to Mailing List?
    No

Recent Profile Visitors

1,419 profile views
  1. Gary Harris 2017-2018 Season Outlook

    LOL wtf? Even by this forums standards this is an absolutely ridiculous complaint.
  2. Donovan Mitchell 2017-18 Season Outlook

    Kobe destroyed your team in the playoffs didn't he
  3. My man looking good out there
  4. Gary Harris 2017-2018 Season Outlook

    Yeah I think we're good lol
  5. Gary Harris 2017-2018 Season Outlook

    Except for Barton who played the entire first half lmao
  6. So Gortat has been complete garbage lately and I'm looking to get rid of him. I floated out some offers but no one is biting - his trade value is at 0 right now. I'm looking to grab someone off the wire who can get me some boards and a block here and there. Here is who is available in PF/C: - John Collins - Robin Lopez - Alex Len - Greg Monroe - Marquese Chriss - Jakob Poeltl Or should I just wait until Wall comes back and hope it results in an uptick in Gortat's performance?
  7. Air Gordon is about to evolve into Space X Gordon. Cleared for takeoff!
  8. Chris Paul 2017-18 Season Outlook

    I think top 10 is definitely possible. The assists will be in the 10ish range since he has so many great shooters to pass to. I can see scoring being anywhere from 15-20 a game. But the fantastic efficiency and 2+ steals a game are what really bolsters his value
  9. Prince is wire fodder and Murray is borderline, Harris is a legit top 50 player. This is a steal for you. You can easily find either prince or Murray's production on the wire
  10. Yeah jrue has been playing like a man on a mission lately. I expect the scoring to go down a tad when AD comes back but his assists have surprisingly actually gone up even with rondo in the mix. With AD to throw the ball to, his value should stay comfortably in the top 50 I think
  11. Just traded him away as part of a bigger deal. Good luck guys!
  12. Dump smart and get Bradley. Smarts fg is just too awful to be rosterable in roto
  13. Porter or Turner Trade, WHIR

    Myles and Reggie side by far. Porter and Turner are close in value but Reggie this year has been really good. I would definitely do this trade
  14. Trade Help WHIR

    Neither of those will work. Favors is essentially waiver wire material now that gobert is back. You will have to offer more with Fournier to get cj and offer someone else for melo
  15. Yes!! That's highway robbery for you. Prince and Simmons are borderline waiver fodder. Harris and Gordon have been beasts all season and will continue to do so. That's bordering on vetoable tbh, take it an run and hope your league doesn't mind