Sab

Members
  • Content count

    219
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

38 Excellent

1 Follower

About Sab

  • Rank
    Rookie

Previous Fields

  • Add to Mailing List?
    No
  1. f--- my life. Gary Harris DEN SG 2m ago Questionable Wednesday @ORL (hip/groin) Dr. Malone said it was a groin injury and not a hip injury. He also said he recent ankle injury was an Achilles injury, so take that for what it's worth
  2. Otto Porter 2018-2019 Season outlook

    Why isn't he playing tomorrow, any particular injury? Goddamn, I was laughing at the start of the season when I traded Gallinari for this dude (still think Galli will get injured) but now I'm feeling betrayed by OPJ
  3. Hey guys, not sure if I should do this trade or not. The waiver is looking bleak - I may be able to get Bam adebayo or larry nance from him since he may drop them cause of this trade but yeah I'm very torn with this trade Feel like I win atm based on Harris's production, and cause its Jimmy Buckets but I really don't know my punt build tbh... Also Gobert and whiteside are the majority of my blocks...also I just picked up cousins because of the news about him Any help or advice would be appreciated.
  4. Hey guys, 12 team 9 cat H2H league no IR spot : Was offered his Demarcus Cousins + Jamal Murray for my Danilo Galinari + Darren Collison. I wont my first week matchup 7-2 but I dont know how many / if I'll be able to win with cousins on my team and a lack of streaming spot... Couple of points - Gali has big injury risk, collison is massively under performing and I'm worried it may be a trend with evans and joseph in town. But is murray better than gali and is it worth it to keep cousins...or am I being blinded by the big name and past seasons potential. Pls any advice would really help!
  5. Punt Assists 2018-2019

    Hey guys, Just finished my NBA draft, 12 Team snake draft, 9 Cat league H2H format. Here's my team, let me know what you think! Oh and I had the 2nd overall pick in the draft (AD was 1st pick). 1st Round - James Harden 2nd Round - Kevin Love 3rd Round - Rudy Gobert 4th Round - Gary Harris 5th Round - Jayson Tatum 6th Round - Hassan Whiteside 7th Round - Danilo Gallinari 8th Round - Trae Young 9th Round - Darren Collison 10th Round - Jeremy Lamb 11th Round - Malcolm Brogdon 12th Round - Dewayne Dedmond 13th Round - Demarre Carrol We have a rookie rule so we had to pick a rookie at some point and I figured I may as well take Trae Young at that point in the draft for assists idk.. I chose Harden last minute over Giannis (who would've suited my build a lot more but I'm basically lost as to what to do because right now my assists are my weakest followed by blocks slightly and then an average FG% (as per bball monster). I feel like every article I read says if you're doing a punt assists build don't do it with Harden and yet here I am and idk what to do lol, any advice? Harden is too good in other areas for me to let go of him... I was thinking of streaming guys for cheap blocks (maybe even assists) in Carrol's place. But yeah just looking for any advice haha
  6. I loved the overall new design, but not being able to compare in the simple way we used to be able to just straight up blows lol...thanks for the replies guys!
  7. Guys, did ESPN remove the compare players option? Or am I just not seeing it...
  8. You guys reckon he'll rack up the assists as starting PG for the hawks? Haven't watched much of him playing
  9. Yeah then I definitely would take the trade (given everything the dude above you just pointed out)
  10. Hey guys, Just finished my NBA draft, 12 Team snake draft, 9 Cat league H2H format. Here's my team, let me know what you think! Oh and I had the 2nd overall pick in the draft. 1st Round - James Harden 2nd Round - Kevin Love 3rd Round - Rudy Gobert 4th Round - Gary Harris 5th Round - Jayson Tatum 6th Round - Hassan Whiteside 7th Round - Danilo Gallinari 8th Round - Trae Young 9th Round - Darren Collison 10th Round - Jeremy Lamb 11th Round - Malcolm Brogdon 12th Round - Dewayne Dedmond 13th Round - Demarre Carrol We have a rookie rule so we had to pick a rookie at some point and I figured I may as well take Trae Young at that point in the draft for assists idk.. Anyway lmk what you think! (AD was 1st pick).
  11. In 8th place 10 team H2H, been plagued with injuries this entire season but played the waiver well to get some trades going to get to the team i am at (in sig). Unfortunately, still quite unlucky and haven't been performing well, also the latest kawhi news is killer. So I decided to go balls to the wall and try a trade, which was just accepted: My kawhi/wall/booker/drummond/Myles turner for his KD/kyrie/Gordon/barnes. I felt like i gave up a lot, but interested as to what you guys think so lmk. WHIR of course
  12. Devin Booker 2017-2018

    Booker gets Buckets. says it all thank god hes back
  13. dude has been laying bricks since he came back and still salvages 2nd round value
  14. im so fkn sad that i traded this kid for Markkanen kids bball iq is amazing