Trench Mob

Bam Adebayo 2019-2020 Outlook

Recommended Posts

6 hours ago, Dominator83 said:

Well in my settings he averages 41 fantasy points a night. That game he only had 30, and 23 in regulation. The overtime period lifted him from a bad game to a meh game. Tonight he had 50 so that's helps make up for some of his slacking off earlier in the week. 

 

Though the hater in this thread is on to something. He doesn't have big games when both Butler and Winslow play. It probably wasn't a coincidence that tonight Winslow was out, and Bam woke up in a big way. 


Ah, I don’t play points leagues. Not sure what Bam’s value would be in those settings.

Share this post


Link to post
Share on other sites

If you’re on points league, i suggest you go on reddit. Not to be elitist here, but youll get more insights there.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, Dominator83 said:

Well in my settings he averages 41 fantasy points a night. That game he only had 30, and 23 in regulation. The overtime period lifted him from a bad game to a meh game. Tonight he had 50 so that's helps make up for some of his slacking off earlier in the week. 

 

Though the hater in this thread is on to something. He doesn't have big games when both Butler and Winslow play. It probably wasn't a coincidence that tonight Winslow was out, and Bam woke up in a big way. 

 

Hope it ain't the case though. I was actually checking out his highlights on the game, and he is easily destroying Wagner on defense. He's having a field day, lmao.

 

It's kinda pitiful seeing Wagner try his best to defend against Bam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

The nba is so frigging soft now. Ppl get ruled out for the most minor s---. Only tough guy in the league is Marcus smart, plays through everything 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Purple Hippo said:


Ah, I don’t play points leagues. Not sure what Bam’s value would be in those settings.

Currently he's sitting at #22 overall!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

5th man injured in my team. What a week. I should have won in rebounds and possibly the week if he can as the score is 4-5 and REB is the one that is really close. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 dominant games in a row yet nothing but complaints smh. Some people don’t deserve the second round value he is putting up this season.

 

 

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oooh maaan. I got both Jimmy and Bam. Stats Partyyyy! Pardon the cool story guys. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Dominator83 said:

Damn! He just put up a Doncic line. Winslow, take your time getting back please!

I got Winslow on my bench and even I don't want him to come back

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, HerrMcKenzie said:

I got Winslow on my bench and even I don't want him to come back

Same here. He’s on my IR. LOL. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.