Idoolittle

Monday Night Football: Cleveland Browns @ San Francisco 49ers - Gameday Thread

Recommended Posts

Just now, HOF12 said:

Out of all the teams they played don’t think a single one is playoff bound 🤷🏽‍♂️

Hence why they destroyed those teams. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pettis back out there, still can't get a target. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, raidaz18 said:

Legit? Garrapolo is garbage, they'll get as far as maybe 8-8 if they're lucky.

Teams will start stacking the box.

Yeah 49ers have looked good but they beat a mediocre Bucs, a horrible Bengals, a horrible Steelers, and a horrible Browns.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, PCDC650 said:

The game is over. 4-0

I need to rely more on your fantasy advice, time traveler!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Crap I'm playing against Kittle and I'm wasting my time talking about Rex Grossman.  He only scored because I was distracted and stopped sending him bad karma.

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Looking high-powered like the Falcons that went on to blow a 28-3 lead.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, StevenSC400 said:

Finally Kittle gets his TD 

2 called back week 1

1 target tonight EZ

1 TD

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, FitzMagic said:

Looking high-powered like the Falcons that went on to blow a 28-3 lead.

The problem is one team had Brady and the other one has Johnny Manziel wearing a disguise. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, BMcP said:

I need to rely more on your fantasy advice, time traveler!

Are you calling a browns comeback?

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Gohawks said:

Yeah 49ers have looked good but they beat a mediocre Bucs, a horrible Bengals, a horrible Steelers, and a horrible Browns.

Bucs mediocre? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, FitzMagic said:

Looking high-powered like the Falcons that went on to blow a 28-3 lead.

i mean...getting to the Super Bowl isn't a BAD thing. There's a whole hell of a lot of teams that would LOVE to just have the opportunity to blow a big lead in the Super Bowl. We can't all be Pats fans. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, PCDC650 said:

Hence why they destroyed those teams. 

Hence why i said they’re being hyped too much. They haven’t played a good offense yet. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, FitzMagic said:

Yeah 49ers have looked good but they beat a mediocre Bucs, a horrible Bengals, a horrible Steelers, and a horrible Browns.

 

Bully's

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, Gohawks said:

Yeah 49ers have looked good but they beat a mediocre Bucs, a horrible Bengals, a horrible Steelers, and a horrible Browns.

 

Good teams beat the teams they’re supposed to beat.

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radio announcer giving CLE crap for having huddles because they're "wasting time they don't have" lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

At least the Brown finally decided to use OBJ the right way on that drive. All of the other gadget stuff with him needs to be trashed.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, HOF12 said:

Hence why i said they’re being hyped too much. They haven’t played a good offense yet. 

meh. i'm not saying they're going to the Super Bowl but half of being a good team in the NFL is just beating the bad teams on your schedule. 

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.